CHCESZ
SCHUDNĄĆ?
ZADBAĆ O KONDYCJĘ I ODPORNOŚĆ?
POZBYĆ SIĘ BÓLU?

ZAJĘCIA GRUPOWE

rowery kw

To są fajne zajęcia i dla tych co lubią rower po amatorsku i tych całkiem pro. Czaderska, energetyczna muza, różne podjazdy, co to od nich boli tyłek, zjazdy i płaskie odcinki, zależy jak Szefo (Instruktor/ka) zaplanuje. Szefo nie tylko zapodaje bita, ale też każe trzymać tempo. I czasem się drze*, żeby wydusić z Ciebie wszystkie możliwe waty, kalorie i krople...dużo kropli potu. I dużo kalorii. Nawet w ciul ;). Ja polecam je wszystkim na odstresowanie. *Jak zaczynasz, to się nie drze, bo go Pani Prezes wtedy opierdziela.

ROWER
SYLWETKASZARY

Sylwetka + spalanie – to już z definicji brzmi dobrze, co nie? Tutaj trenujemy całe ciało mocny akcent kładąc na ćwiczenia cardio – tak żeby jednocześnie wzmocnić, ale i fajnie wyszczuplić sylwetkę. Trening składa się z kilku części - części na górę, dół ciała oraz brzuch. Taki kompleksowy jest, o! Jak jesteś początkujący/ca, możesz robić podstawowe wersje ćwiczeń. Co w tym treningu jest najfajniejszego? Dzięki temu, że jest podzielony na konkretne partie, czas na nim leci jak z bicza strzelił. Ani się obejrzysz, a już będzie z głowy 😊 Program autorski WF. Również online.

WF SYLWETKA/SPALANIE
Miga_WarsztatFormy-34

To taki funkcjonalny WF dla dorosłych. Pracujemy rozsądnie, według ułożonego na 1msc programu. Zalety - dobrze ogarniesz technikę, a gdy poczujesz się pewnie i czuwający nad Tobą instruktor da zielone światło - ściorasz się do woli. Olimpijskie sztangi, kettle, skrzynie, liny. Tutaj nie tylko wzmocnisz mięsniory, ale też popracujesz kondycyjnie. Nie zapominamy o mobilności. Wbijaj, jeśli chcesz być szybki, zwinny, silny i zajefajny 😉 albo gdy w czymś gdzieś startujesz. Na Świeżaków mamy sokoli wzrok – będziesz w dobrych rękach. Program autorski WF.

WF CROSS FUNKCJONALNY
Miga_WarsztatFormy-27

Myślisz bieżnia i wyobraża Ci się nudne chomikowanie... NIE U NAS. Nasze bieżnie napędzane są siłą Twoich własnych nóg - na szczęście nie moich, bo mam malutkie. A żeby było bardziej energetycznie, to idziesz albo biegniesz ciągle pod górkę! Jeronie, wiesz, ile kalorii tam się pali?! Ze 400 to na bank. Dodaj do tego super, hiper muzę, a po bieżni jeszcze część wzmacniającą na brzuchol, poślady albo całe ciałko - zależy jak leży w grafiku - i już nie możesz się doczekać, żeby z nami na bieżniach pobieżyć. Na tych zajęciach na bank się zmęczysz, ale też na bank Ci się spodoba. Jakem Wonsz Bieżniowiec.

BIEŻNIA
Miga_WarsztatFormy-27

Tu będzie tak jak bieżni😊 ... tylko trochę spokojniej 😊. Te zajęcia dedykujemy wszystkim powracającym do aktywności fizycznej po dłuższej przerwie, ale też tym, którzy trochę się jeszcze tej bieżni obawiają i boją się, że sobie nie poradzą. Ćwiczenia wzmacniające w drugiej części też dopasowujemy do możliwości osób początkujących. ALE, ALE! Jeśli jesteś już level wyżej, będziemy mieć dla Ciebie alternatywę w postaci ćwiczeń trudniejszych – nie ma ciulania!

BIEŻNIA/POWRÓT DO FORMY
Miga_WarsztatFormy-31

Czyli to, co Tygryski lubią najbardziej! Praktycznie cały trening poświęcony wzmacnianiu i uwydatnianiu pośladków. Ćwiczenia z gumami mini band, sztangami oraz czasem innym dodatkowym sprzętem. Obciążenia niewielkie, za to ilość powtórzeń taka, że każdy wychodzi z zajęć z najlepszym pośladem ever! Czy to zajęcia tylko dla Pań? Absolutnie nie! Mięśnie pośladkowe to arcyważne gagatki! Warto je wzmacniać np. jeśli dużo biegacie czy kręcicie na rowerze. Poza tym... jakoś nie widziałem nigdy niezadowolonego Pana wychodzącego po tych zajęciach 😀. Na koniec kilka ćwiczeń na brzuch, no bo czemu nie? 😊 Program autorski WF. Również online.

WF MODELOWANIE POŚLADKÓW
sven-mieke-Lx_GDv7VA9M-unsplash

Sztangi, talerze, hantle w przysiadach, martwych ciągach, wyciskaniu i w czym się tylko da. Obciążenie? Stosunkowo niewielkie. Powtórzenia? Pierdylion 😊. Zmęczymy wszystkie Twoje mięsniory od tych dużych po te malutkie. A brzuch to nawet kilka razy. Na szczęście każdy w swoim tempie :). Efekt uboczny - ciało jak Młody Bóg lub Bogini. Jak wolisz ;). Tak, każdy da radę, bo sztangi są leciutkie, ale dowalić sobie możesz ile chcesz :). Program autorski WF. Również online.

WF MEGA FORMA/SZTANGI

Chciałbym napisać tutaj coś... dodającego otuchy. Ale na HIICie nie ma taryfy ulgowej. 30 minut totalnego wpier... yyy, no wiesz . A później jak już umrzesz, to jeszcze trochę ćwiczeń na wzmocnienie brzucha. Co w tych zajęciach jest fajnego? Są krótkie i intensywne, więc czujesz po nich, że żyjesz. Używamy też przy nich kratek-które-zabijają, więc nie jest to takie zwykłe skakanie w miejscu. Te zajęcia są raczej dla osób średnio oraz zaawansowanych, bo wymagają całkiem niezłej kondychy i... odrobiny masochizmu we krwi. Program autorski WF. Również online.

WF HIIT/INTERWAŁ
kręg

Zajęcia obowiązkowe dla każdego. Bo kto z nas zbyt długo nie siedzi przy kompie? Kogo nie łamie w krzyżu? Kogo choć raz nie bolały plecy w czasie biegania lub po długim rowerze? Kto nie jest drewnem bardziej drewnianym niż dąb Bartek? No... raczej, że wszyscy. Gwarantujemy: odspawanie. odrdzewienie i naoliwienie wszystkich trybików. Zajęcia prowadzą wyłącznie fizjoterapeuci i trenerzy medyczni (profeska, co nie?). Ci Mądrale dokładnie wiedzą, co trzeba zrobić, jak boli tu i ówdzie. I czego, nie robić wiedzą jeszcze bardziej. Również online.

WARSZTAT KRĘGOSŁUPA/MED

CHCESZ ZOBACZYĆ JAK JEST U NAS?
POBIERZ ZAPROSZENIE
O WARTOŚCI 120 ZŁ NA 2 ZAJĘCIA
ANALIZĘ SKŁADU CIAŁA I DOBRĄ KAWĘ.

treningi personalne

opieka dietetyczna

opieka fizjoterapeutyczna

personalny

TRENERZY PERSONALNI

SANDRA MICHNO, PAWEŁ OLCZYK, PAWEŁ SKORUPA

TRENINGI PERSONALNE

DIETETYCY

KAROLINA KOGUT, SANDRA MICHNO

OPIEKA DIETETYCZNA
Miga_WarsztatFormy-47

FIZJOTERAPEUTA

MAGDALENA MIŚKA-NAWROCKA

OPIEKA FIZJOTERAPEUTYCZNA

ZAJĘCIA NA BASENIE

MŁODZIEŻOWY KLUB PŁYWACKI TYCHY

NAUKA PŁYWANIA DLA DZIECI

MŁODZIEŻOWY KLUB PŁYWACKI TYCHY

TRENINGI DLA DOROSŁYCH

MŁODZIEŻOWY KLUB PŁYWACKI TYCHY

KLUB SPORTOWY

DO ZOBACZENIA W KLUBIE!
CZEKAMY Z KAWĄ, WSPARCIEM, MOTYWACJĄ I DOBRYM TRENINGIEM!