Pierwsze kroki - fitness Tychy - Warsztat formy

Pierwsze kroki

  1. WYBIERZ ZAJĘCIA
    Określ „Twój cel” (trening ogólnorozwojowy, utrata tkanki tłuszczowej, wzmacanie i wytrzymałość, profilaktyka bólów kręgosłupa, relaks). Biorąc pod uwagę własne upodobania i założony cel wybierz odpowiadające Ci zajęcia. Jeśli jesteś pierwszy raz w klubie fitness wybierz zajęcia ogólnorowojowe, zawierające podstawowe kroki i proste, efektywne ćwiczenia.
     
  2. ZAREZERWUJ MIEJSCE W GRUPIE
    Mozesz tego dokonac telefonicznie lub poprzez formularz rezerwacji bezpośrednio ze strony – zapoznaj się z regulaminem. W przypadku zmiany rezerwacji koniecznie skontaktuj się z klubem.
     
  3. PRZYJDŹ :) I ZABIERZ ZE SOBĄ
    1. Strój do ćwiczeń - wygodny i wykonany z materiałów sprzyjających podejmowaniu długiego wysiłku fizycznego.
    2. Obuwie – sportowe,antypoślizgowe (najlepsze są specjalne buty do fitnessu, ale mogą być „adidasy”przeznaczone do biegania, koszykówki itp.). Obuwie bezwzględnie musi być zmienione przed wejściem na salę do ćwiczeń.
    3. Ręcznik – do ćwiczen na macie (względy higieniczne) oraz ocierania potu z czoła :))). Jeśli zapomnisz o ręczniku poproś panią z recepcji o wypożyczenie
    4. Butelkę wody mineralnej najlepiej niegazowanej lub napój izotoniczny ( min. 0,75l/godzinę wysiłku). Napoje mozesz również nabyć w naszym barku.
    5. Dużą porcję optymizmu !!! :)))
       
  4. PAMIĘTAJ:
    1. Na zajęcia przychodź punktualnie (niekompletny trening jest niebezpieczny i nieefektywny).
    2. Optymalny trening (przynoszący oczekiwane efekty) powinien być wykonywany min. 3x w tygodniu.Możesz zacząć od 2x w tygodniu. Wysiłek podejmowany tylko raz w tygodniu nie będzie znacząco oddziaływał na organizm.
    3. Nie presadzaj z ilością zajęć. Tu liczy się jakość, nie ilość.
    4. Odpoczynek jest równie ważny jak wysiłek – W ramach odnowy bilogicznej skorzystaj z sauny lub weź prysznic – najlepiej na zmianę ciepły/zimny.
    5. Nie jedz obfitego posiłku zaraz przed zajęciami. Obciążony żołądek będzie istotną barierą w angażowaniu się w ćwiczenia :)
    6. Bądź dla siebie wyrozumiała/ły – nie wszystko wyjdzie „od razu”, a często pierwsze zajęcia trzeba po prostu przetrwać, żeby na kolejnych było łatwiej :)))
    7. „Kto pyta, nie błądzi” - W naszym klubie to my jestesmy dla Was, więc w razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości zgłoś się do instruktora lub pracownika recepcji.

W celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną, używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na ich stosowanie. Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików cookies.
multi sport ok system OBSŁUGUJEMY KARTY
Projekt i realizacja: strony www katowice